;

Service Management Analyst, Avis Budget Group BSC

150 150 Vivien Csernik-Tihn
  • 0
Munkaadó

The impact you will make:

The primary purpose of the Service Management Analyst is to support Service Delivery Managers in designing, building, delivering, operating, and controlling information technology services in line with the needs of business across all regions.

Key responsibilities:
Evaluating IT processes on a regular basis, identifying areas where the targeted process metrics are not reached, and holding regular benchmarking, audits, maturity assessments and reviews.
Transitioning projects into production services, using a standard design and transition process.
Maintaining, publicizing, and promoting the problem management policy and process. Ensuring effective management and co-ordination of root cause analysis activities for problem resolution.
Supporting change management using the ITSM tool. As necessary managing the change process liaising with, and providing advice to, all relevant parties.
Participating in quality assurance activities by assisting in the review of records, calls, customer surveys, etc.
Producing regular and ad hoc service management reports.
Engaging with teams across the company to help identify and implement service improvements initiatives.

What makes you a perfect match:
You have 2+ years demonstrable experience within IT Service Management
Operational experience within an ITIL environment
Demonstrable experience and aptitude in working in a matrix organization
Sufficient technical background to understand the different architectures of the core systems, and to understand the impact of new technologies
Fluency in English both verbally and in writing
Excellent analysis and problem-solving skills
The ability to communicate effectively with both technical and non-technical colleagues at all levels in both verbal and written communications
The ability to plan, prioritize and organize work to meet deadlines
An adaptable and flexible attitude towards the demands of the job
The ability to build and maintain effective working relationships with customers and colleagues
Confident use of the Microsoft Office toolset
Knowledge of service management tools

Jelentkezem az állásajánlatra

Ezt a funkciót csak bejelentkezett felhasználók vehetik igénybe.

Ha még nem rendelkezel látogatói profillal, itt tudsz regisztrálni. Ha már rendelkezel fiókkal, itt tudsz bejelentkezni.

KIÁLLÍTÓ

Business Services Sector Hungary

A BSS (Business Services Sector) nem csupán egy cégnek, hanem az egész üzleti szolgáltató szektor rövidítése. Ebben a szektorban számos multinacionális vállalat megtalálható, legyen az akár autógyár, telekommunikációs vállalat, elektronikai cég, vagy bank, de mindegyik szervezetnek vannak olyan üzleti és támogató funkciói, mint például a HR, pénzügy, marketing, sales, beszerzés vagy IT. Magyarországon ma több, mint 156 régiós és globális üzleti szolgáltatóközpont működik és több mint 70.000 főt foglalkoztat, akik több, mint 40 nyelvet használnak, tehát ezáltal igazi nemzetközi csapatokat formálnak. Tudj meg többet a szektorról: https://bsshungary.com

A cég összes állásajánlata

Kiemelt kiállítóink

Adatvédelmi beállítások

When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in the form of cookies. Here you can change your Privacy preferences. It is worth noting that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we are able to offer.

Click to enable/disable Google Analytics tracking code.
Click to enable/disable Google Fonts.
Click to enable/disable Google Maps.
Click to enable/disable video embeds.

Weboldalunk cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében.